1. |
Василюк А. В. Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / А. В. Василюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 40 с. — укp.Здійснено історико-системний інтерпретаційно-оцінювальний аналіз процесу реформування шкільної освіти Польщі в контексті суспільно-політичних і соціально-економічних змін (XX - початку XXI ст.). Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та створено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування освіти. Розроблено періодизацію реформ, виявлено та проаналізовано тенденції реформування польського шкільництва. Запропоновано класифікацію тенденцій: за характером і тривалістю - пролонговані, ітеративні, епізодичні, за новизною - наслідувальні (запозичені), інноваційні, за сприятливістю чи гальмуванням освітніх змін - позитивні, негативні, спрямовані на перспективний розвиток шкільної освіти - прогностичні. Визначено позитивний досвід проведення польських реформ та опрацьовано підходи щодо можливого застосування їх прогресивних ідей за умов модернізації шкільництва в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) + Ч33(4ПОЛ)6 Шифр НБУВ: РА384384 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|